Hvordan bruke SHM Remote Support HUB

NÅR DU TRENGER ASSISTANSE

Et problem oppstår. Det vil kreve tid og penger å få en ekspert ombord. Det trenger ikke alltid være en komplisert løsning, men du trenger en diagnose, noen til å se det du ser og veilede deg. Gjennom abonnement på vår SHM Remote Support kobler deg til noen du vet kan hjelpe deg.  Du bruker Daqri Smarthelmet eller brille og eksperten som bruker PC/MAC/nettbrett eller mobil.

UMIDDELBAR KONTAKT 

Du tar frem mobilen og ringer noen du tror kan hjelpe deg. (Du kan også velge fra en forhåndsdefinert liste over eksperter). Du forklarer situasjonen din, og sender så en innlogging til eksperten fra din SHM Support-app på mobilen. Eksperten logger inn.På kort tid er dere i kontakt og undersøker problemet.

EKSPERTEN SER DET DU SER

Du har hjelmen eller brillene på. Eksperten kan se det du ser og dere kan diskutere dette gjennom mikrofonen i hjelmen. Du har hendene fri til å behandle problemet samtidig som eksperten veileder deg. Eksperten kan i tillegg dele sin PC-skjerm med deg hvis det ønskes. Du kan også bruke det termiske kameraet i hjelmen og vise eksperten. Sammen kan dere finne problemet.

BEGYNN Å LØSE PROBLEMET

Noen ganger løses problemet enkelt med hjelp fra en ekspert. Istedet for å måtte reise milevis med fly og tilbringe dager på å reparere en feil, kan fjernsupport løse problemet. Fjernsupport kan også legge til rette for en bedre diagnose, samt bedre planlegging for en operasjon som må utføres ombord.